niedziela, 18 maja 2014

Nowości kosmetyczne;]

Witajcie
Dzisiaj chciałam pokazać Wam moje nowości kosmetyczne;) Niektóre z nich już są moimi ulubieńcami;)

 Tusz do rzęs Pupa Pupalash Mascara Energizer - przyspieszający wzrost rzęs. Nie widzę spektakularnego efektu wydłużenia czy pogrubienia. Natomiast wypadanie rzęs ograniczyło się. Czy przyspieszył wzrost? trudno mi powiedzieć, ponieważ miałam pokruszone rzęsy od przedłużanych , także tak czy siak wydłużyły się. Będę obserwować.

Pupa 4 Sun Bronzing Powder - bronzer, bardzo sympatyczny, długo utrzymuje się ma twarzy.
Pupa  Like a Doll, prasowany róż do policzków- idealny! Jestem naprawdę zadowolona z odcienia i jak prezentuje się na twarzy. ( z tej radości upadł mi i się pokruszył);/
 Astor, Perfect Stay 8H Gloss- idealny błyszczyk, usta pięknie lśnią. Gorąco polecam!

 Max Factor 2000 Calorie- tusz do rzęs. Mój nr jeden! Idealnie podkreśl rzędy, pogrubia, wydłuża. Najpierw nakładam tusz z Pupy później to cudo do uzyskania naprawdę spektakularnego efektu.

 Balsam do ciała i krem na dzień Ttes Olive- "łupy" przywiezione z Włoch. Balsam rewelacyjnie nawilża, krem jeszcze nie używany. Spodziewam się równie miłego zaskoczenia.

 Fluid matujący zwężający pory Pharmaceris- naprawdę trudno było mi znaleźć odpowiedni fluid, który by matowił, nie robił efektu maski i chronił moją delikatną cerę. I oto jest! Długo go nie opuszczę;) Poniżej efekt na dłoni:


 Nose Pore Strips- oczyszczające plastry na nos znalezione w Biedronce. Rewelacja! Oczyszczają spektakularnie, chodź lekko podrażniają.

 Mgiełka wzmacniająca Radical Farmona- ciągle do niej wracam, lubię czymś spryskać włosy zwłaszcza jak naprawdę działa.
Marion 7 efektów, regeneracja i wzmocnienie z olejkiem arganowym- użyłam dopiero jedną. Czekam na efekt.

Celia de Luxe, płyn micelarny- dobry płyn, bez parabenów, zmywa okej troszkę trudniej z tuszem.\
Soraya krem pod oczy wygładzający- jeszcze nie używałam.

 AA energizujący żel do mycia twarzy 30 + - chodź nie mam 30-tki zaciekawił mnie, nowy.
Bebeauty płyn micelarny- ideał! zważywszy na cenę. Ciągle do niego wracam.

 Garnier Ultra Doux odżywka pielęgnacyjna- najlepsza! wygładza, odżywia, włosy są sypkie, miłe w dotyku.
Adidas Get ready- antyperspirant o cudownym zapachu i działaniu
 

La Roche Posay woda termalna- dobra woda, idealna po siłowni;) kupiłam w atrakcyjnej cenie 9.99zł;) także nie ma co narzekać.

Paula

2 komentarze:

  1. Muszę absolutnie wypróbować ten fluid, bo wciąż szukam i nie mogę znaleźć nic odpowiedniego dla mojej cery, która też jest bardzo wrażliwa :( dzięki za wpis!:)

    tymczasem zapraszam do nas na konkurs:
    http://www.aandafactory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny, przydatny post :)

    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń